Accessibility Tools

Skip to main content
Portal RasmiMajlis Bandaraya Pulau Pinang

Pencapaian Piagam Pelanggan

31 Oktober, 2022

Halaman 3 dari 3

BIL

PERKHIDMATAN UTAMA

JENIS PERKHIDMATAN YANG DISAMPAIKAN KEPADA PELANGGAN

SASARAN

PENCAPAIAN

SASARAN PENCAPAIAN

MEI

MEI (%)

JUN JUN (%)

15.

Ulasan/Pandangan Teknikal Mengenai Perundangan

Ulasan/Pandangan  teknikal  dikemukakan  dalam tempoh empat belas (14) hari.

23

100%

25

 

100%

16.

Perkhidmatan Kaunter Pertanyaan

Semua pengunjung ke kaunter pertanyaan akan diberi layanan yang cepat dan cekap dalam tempoh tidak melebihi tiga (3) minit.

3,537

100%

1,149

 

100%

17.

Aktiviti-aktiviti Rekreasi

Menghidupkan suasana taman melalui aktiviti-aktiviti rekreasi di Taman Perbandaran sebanyak 84 kali sebulan seperti berikut:-

  1. Senamrobik (12 kali sebulan)
  2. ’Taichi’ (20 kali sebulan)
  3. ’Line Dance’ (16 kali sebulan)
  4. ’Ballroom Dancing’ (4 kali sebulan)
  5. ’ Xiang Gong’ (20 kali sebulan)
  6. Senam Seni (4 kali sebulan)

 

 

 

 

 

 

17

27

18

 

5

27

8

 

 

 

 

 

100%

 

 

 

 

 

18

25

16

 

4

25

9

 

 

 

 

 

100%

18.

Tempahan Taman/Padang/Kompleks Majlis

Permohonan bagi tempahan balai-balai rakyat, padang-padang awam, taman-taman awam dan rekreasi, Kompleks Sukan Balik Pulau dan Stadium Bandaraya akan diputuskan serta-merta dan permohonan secara surat-menyurat akan dijawab dalam tempoh masa satu (1) minggu hingga dua (2) minggu.

-

-

841 100%
Halaman